Wednesday, May 02, 2007

Free Gift for the may first / Cadeau gratuit pour le 1er mai

Après les evenements familiaux du week end dernier, c'est avec un peu de retard que je vous poste mon nouveau freebie. C'est un petit plus au kit "Coloured Easter" fraichement arrivé sur les étagères de DreamyScraps.
Le voilà :

After thee familly events of the last week end, I post my new freebie a little bit of delay. It's a lil' add on to the "Coloured Easter" brand new arrived on the shelves of DreamyScraps.
Here it is : Et voilà le freebie :
And here the add on :
Voilà une petite page faite avec mon kit de Paques "Coloured Easter" :
Here is a little page made with my "Coloured Easter" kit :

Si vous m'envoyez une page faite avec ce kit à l'adresse carolineb@dreamyscraps.com, je vous envoie cet alpha en cadeau :
If you send me a page made with this kit on carolineb@dreamyscraps.com, I send you this alpha as a gift :

Je ne vous demande plus de me laisser des commentaires, vous faites comme vous voulez...
I stop to ask for comments, do what you want....

@+
Caro B.

1 comment:

Anonymous said...

Wow - the Easter kit looks great! I love the gorgeous papers -- very unique! Thank you for sharing these pretty ribbons! Have a great day! :)
Barb, from sunny Manitoba, CANADA